„De
la ce inseamna cu adevarat stelele cu care este cotat un hotel pana la sfaturi
care sa te ajute in obtinerea unei camere mai bune, iata 25 de lucruri pe care
personalul hotelier nu ti le va spune niciodata, dar pe care trebuie sa le
stii, daca vrei sa ai o vacanta asa cum iti doresti.”
25. E mult mai probabil sa beneficiezi de discount la un hotel independent. Unele lanturi hoteliere se opun scaderii preturilor.
24. Se presupune ca optiunile eco, cum ar fi renuntarea la a ti se face curatenie in camera in fiecare zi, pot fi uneori o scuza de a nu plati camerista (sau de a-i usura munca).
23. Cameristele au cea mai periculoasa slujba intr-un hotel. Si aici intra tot, de la mutarea constanta a saltelelor si a mobilei, pana la expunerea permanenta la gunoaie, resturi menajere si alte mizerii care iti intorc stomacul pe dos.
22. Lasarea de bacsis pentru camerista este apreciata, dar nu se mai poarta de ceva vreme.
21. Daca totusi decizi sa lasi bacsis, pune-l sub perna impreuna cu un bilet din care sa reiasa pentru cine este.
20. Hotelurile pot plati un comision de pana la 30% in favoarea site-urilor de rezervari online. Daca faci rezervarea direct la hotel, s-ar putea sa beneficiezi de un pret mai avantajos.
19. Numerele gratuite la care poti face rezervari, te vor directiona probabil catre biroul central care stabileste tarifele. Daca suni direct la hotel, poti negocia tariful.
18. Cand vine vorba de negocieri, ai grija la un aspect: daca hotelul este supra-rezervat, ghici cine isi pierde primul camera? Ei bine, clientii ieftini…
17. De asemenea, daca faci rezervare direct la hotel, nu vei beneficia de despagubiri in cazul in care ceva nu te satisface.
16. Pentru o suma modica pe ora, personalul de la receptie executa comisioane, desfunda toalete, face noduri la cravata, furnizeaza prosoape curate, se ocupa de cadavre (se mai intampla…) si pregateste chiar si micul dejun.
15. Daca mergi frecvent intr-o anumita locatie, la un anume hotel si te porti civilizat, vei beneficia la un moment dat de unele upgrade-uri.
14. Mult mai multe lucruri decat iti imaginezi sunt negociabile. Daca hotelul ofera mic dejun cald si mic dejun continental, intreaba daca poti primi micul dejun cald in camera. S-ar putea sa ai o surpriza placuta.
13. Uneori, angajatorii isi determina anagajatii sa minta. Ca de exemplu, atunci cand liful se strica in weekend, iar personalul de la receptie iti spune ca cineva vine sa il repare, fii sigur ca vei astepta pana saptamana urmatoare, pentru ca niciun hotel nu e dispus sa plateasca tarif de weekend pentru reparatie.
12. Unii portari de la hoteluri primesc bani daca te trimit in capcane turistice scumpe. Daca vrei recomandari impartiale, intreaba direct la receptie.
11. Daca soliciti pat dublu in camera, nu ai nicio garantie ca il vei primi. Indiferent cat de convingator pare angajatul de la agentia de turism, suna la hotel. Si mai suna o data, cu o zi inainte sa pleci de acasa.
Citeste top 10 la adresa http://www.tuktuk.ro/2014/07/25-de-lucruri-secrete-despre-hoteluri/
Comentarii
Trimiteți un comentariu